|
Neteja i manteniment de façanes i façanes de vidre |
| Tornar |
|
Avui dia la neteja d’alçada es fa necessària per a mantenir la bona imatge de les empreses. Per a cobrir les necessitats del tipus de construcció que es realitza actualment, ja sigui per a l’aprofitament de la llum solar o pel disseny innovador que es vol donar als edificis amb una superfície totalment envidrada, Limp’tres, S.L./ Grup d’empreses disposa d’un equip de personal especialitzat i degudament format en la realització d’aquestes tasques efectuades amb tècniques de treballs d’alçada.
|
|
Així mateix, disposa d’un departament que s’encarrega de planificar les tasques amb les periodicitats que marca cada client per a solucionar i realitzar les neteges necessàries. Limp’tres, S.L./ Grup d’empreses té una gran experiència en aquest sector, ja que des dels seus inicis la companyia realitza tot tipus de neteja de murs cortina, manteniments de diferents empreses i neteges de finals d’obra, amb el corresponent certificat obligatori per poder accedir a aquests darrers centres de treball (REA).
El Departament Comercial estudia, conjuntament amb el Departament d’Enginyeria, els millors sistemes per a accedir a totes les zones envidrades, ja sigui amb instal·lació d’ancoratges específics o bé per góndoles. Posem a disposició de tots els nostres clients tots els certificats, tant de formació en prevenció de riscos, com de vigilància i salut, entre d’altres, de tot el personal que realitzarà el servei esmentat per tal que el client es despreocupi de qualsevol responsabilitat envers l’empresa subcontractada.
|
 |
|